Monday, May 9, 2011

HIDUPKU SEKARANG

Ok tadi ashik speaking ja kan so sekarang kita guna bahasa ibunda kita pulak. hehe
Pada yg kenal aku mesti tau kan aku sekarang tengah study dekat UITM Merbok, Kedah kos Banking.
Sekarang aku dh sem 2 dan 29.5 ni aku akan daftar utk sem 3 pulak.
Cepat kan masa berlalu sekarang ni. Pejam celik ja kita dah pun besar dan boleh kahwin da pun. hehe
Aku sebenarnya excited gila nak cepat2 habiskan diploma aku. hehe bukan apa penat kan study tambah2 pulak nak baca2 300 muka surat kan. Nk kira2 lagi.Tapi best menuntut ilmu ni kalo kita rajin dan nak berjaya. Cita2 aku ada dua, satu aku nak berjaya dalam hidup di dunia dan di akhirat. Kedua aku nak balas jasa baik mak aku selama ni yg dah membesarkan aku sampai aku dh boleh berdikari. Hanya demi dia aku boleh belajar bersungguh2. Aku nak tunaikan hasrat mak aku utk belajar sampai aku berjaya:)))))
ok sampai jumpa lagi dalam next post ya. daaa:P

ngan mom!

ngan mom!
anak mak

my MOHD HAFIZ

my MOHD HAFIZ
sygs dia!

siblings!

siblings!
afifah,adilah,asmahaini,aswati

'abg' yg satu

'abg' yg satu
lokasi : di kampung

bestest "kawan"

bestest "kawan"
syg mereka