Wednesday, May 11, 2011

AKHIRNYA BERJUMPA JUGAK:)


Baru-baru ni aku p KL utk release tension after final exam ngn Apit, Emon, Ieka n kwn mon.
Kami stay dekat hotel line Bukit Bintang yang terkenal dengan street yg gila-gila dan xpernah tido.Memang seram line tu dengan ada pondan, pelacur, pencuri n mcm2 lagi yg kita boleh tengok.
Pada sesapa yg berminat yg nak stay kt line tu baik xpyh sebab mmg mnyeramkan ok!
Baik cri tmpat lain. hehe memandai ja kan aku tapi ni cuma cadangan ja.
Ok sekarang utk part yg pling best kt sana sbb tujuan kami p nak jumpa Tasha dan anak-anak dia yg sngt comel. Mmg sngt best dapat jumpa dia ngn anak-anak dia sbb dah lama sngt kami xjumpa lpas habes skolah.Saat-saat nila yg pling best, tq so much Tasha sbb mau jumpa kami semua:))
Ha bab thanks ni ada lg org yg kami nak thanks iaitu kat Nisa and Shu yg mai teman n bwak kami berjalan kat sana. Dahla rndu sngt kat dua org budak tu akhirnya berjumpa jugak. Ada jugak benda-benda yg lawak dan yg kami xsgka jadi. Salah satunya msa kami sngt2 lah lapar so kami singgah kat satu kedai mamak ni tah apa nama dia dekat sngt ngn hotel kami dkat BB yg dah telan duit kami 120 ringgit utk 5 kepala. Nasib baikla bwak hero aku so xpyh la bsuh pgan kt kdai mamak tu, haha ingtkan kdai tu standard Nashmir la last-last kena kapak. Hidup KL kan dah mmg mc tu. Banyak experience yg aku dapat masa stay sana. Aku suka travel dan dengan travel lah yg membuatkan aku berdikari dan dapat tengok dunia sekeliling aku tambah pulak boleh belajar benda baru kan. So utk sesapa yg nak improve diri, bawak-bawaklah diri anda berjalan-jalan tapi ingt hati-hati ngn org sekeliling sbb xsmua yg kita tgok nampak baik:))

ngan mom!

ngan mom!
anak mak

my MOHD HAFIZ

my MOHD HAFIZ
sygs dia!

siblings!

siblings!
afifah,adilah,asmahaini,aswati

'abg' yg satu

'abg' yg satu
lokasi : di kampung

bestest "kawan"

bestest "kawan"
syg mereka