Tuesday, May 10, 2011

5 IS THE BEST NUMBER EVER:)

Why 5?
haa mesti ada yg tengah teka teki kan. Cece memandai ja aku. haha
Actually 5 tu sngt special utk aku sbb tu lah tahap pencapaian aku pling hebat dlam bercinta. hehe
Aku kenal Apit msa aku budak lg. Hingus pown xkering lagi. haha masa tu aku bru ja form 2.Ngah nakal2 dan xpenah tau pun apa tu syg. Syg kat mak taula kan. Apit ni byak sngt kelebihan yg boleh buat aku jatuh hati kt dia. Dia sngt baik dan penyayang yg xterhingga kat aku sampai dia sanggup buat apa saja. Gila kan? Tapi tulah kenyataannya sama jugak mcm aku. Aku pun sngt2 lah syang dia even family aku dah anggap dia mcm anak, cucu, adik dan saudara. Boleh dikatakan setiap majlis akan ada dia dan x akan sempurna kalo xdak dia mcm ada yg x kena. Tulah tahap keistimewaan apit dlam hdup aku yg xkan pernah dan boleh digantikan dgan org lain. Semua org syg dia mcm family sendiri dan dia sngt mudah utk kita dekat dgan dia dan dia seorang yg xpenah berkira. Tak pernah sekali pun. Dia kawan, kekasih, anak, abang, cucu dan mcm2 lagi yang org lain x akan pernah sama mcm dia. Dia 1 dlam 1000. Cuma Allah boleh balas dan nilai segala kebaikan yg dah dia buat utk org lain kat sekeliling dia. B this speech is especially for u. I'm really grateful to have you in my life and I have no doubt for not to marry you one day. You are the only and the one that on my top list as the best men in my life. You know that right? i always telling you about that. Thank you for being a wonderful lover and always taking care of me, love me and never cheat on me.I hope you always be my men until my last breathe:)

 excited apa kat dlam tu:))
 with him<3
 taraaa! that's the present:) love it!
 he always make me cry and smile at the same day:)
 shopping like crazy on our 5th anniversary:P
 he's so sweet ok!
he makes me more wow with the bag. tq b<3

ngan mom!

ngan mom!
anak mak

my MOHD HAFIZ

my MOHD HAFIZ
sygs dia!

siblings!

siblings!
afifah,adilah,asmahaini,aswati

'abg' yg satu

'abg' yg satu
lokasi : di kampung

bestest "kawan"

bestest "kawan"
syg mereka