Wednesday, May 11, 2011

BEST MOTHER'S DAY EVER!

Hari ibu? Hari yg sngt bermakna utk mn2 wanita yg dh bergelar ibu dan yg pasti aku pun ada ibu aka mak yg dah membesarkan aku ngn smua adik bradik aku. Bagi aku xdak mak yg pling terbaik dri mak aku:)
Mak aku seorang yg sngt penyabar dan sentiasa melayan karenah anak-anak yg tah apa-apa ni. Aku bangga ngan mak aku sebab dpt menjaga dan membesarkan kami seorang diri yg boleh dianggap berjaya. Dah byak yg mak berkorban utk kami semua. Allah saja yg dapat membalas smua jasa-jasa ibu kita. Selagi kita mampu, kita jagalah, belailah dan doalah kat mak kita sebab tulah yg mak kita sentiasa buat utk kita. So sempena mengingati hari ibu kami 1 family bt surprise parti dengan tema merah+hitam kt kfc dan invite tok, makcik2 dan sepupu2 utk sambut 3 jenis sambutan utk mak iaitu hari lahir mak, hari ibu dan hari guru yg jtuh pada blan yg sama. Mak lah hero kami:) Mak i love you so much<3



ngan mom!

ngan mom!
anak mak

my MOHD HAFIZ

my MOHD HAFIZ
sygs dia!

siblings!

siblings!
afifah,adilah,asmahaini,aswati

'abg' yg satu

'abg' yg satu
lokasi : di kampung

bestest "kawan"

bestest "kawan"
syg mereka